吸取左上次被Willis 刪Status 的教訓,我返到屋企涼都唔沖就嗱嗱臨上黎寫entry分享笑料,睇下我對你地幾好?

又一次證明其實社運人士講野寫野無用腦好好仔細想,做些資料搜集,三思而後說。

為存厚道,除左Willis 之外我唔開名,你地想知就自己add Willis facebook睇啦。

話說Willis share左英國名星Jude Law上街的新聞,寫話「如果,香港也走了些影星出來抗爭,傳媒會報導多一點嗎,香港人又會去了解,多一點點嗎。」

跟著當然就有班人出黎附和啦,話「唔好妄想啦!香港有知名度的明星,個個都想進軍內地,點會睬我們呀?!」、「 yes, i guess, but the star will disappear afterward.」

睇到呢兩句,我諗一諗,唔係喎,上次杜汶澤就上電視up 左句野既,即刻google下,就搵到。

然後我留言:杜汶澤 談新浪微博:「我只是個南方小藝人,微博出了後一分鐘就被刪,令我覺得,中國真的已是 “世界強國”!」仲補埋圖:http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs469.snc3/25747_1432589378481_1345313992_31210941_3985810_n.jpg

咁有條友就唔抵得我駁佢地啦,撲出黎反駁,話:「香港偽人隨左識係電視機裡面抽水,仲識乜?」

其實佢已經退左一步,由「唔出來抗爭」,變左「係電視機裡面抽水」。仲有,杜汶澤唔係喺電視機「裡面」,佢係要「行出黎」(社運人最鐘意用呢三個字),去到鏡頭面前,先可以「抽水」。如果杜汶澤係抽水,咁所有社運人士對鏡頭的發言也是抽水。不過這個不是重點,帶過就算。btw, 讀者諸君,正字應該係「除左」。

講返之前,睇到呢兩句,我諗一諗,唔係喎,三月六日黃貫中咪同陳奐仁上街咯,今次我連google 都廢事,自己寫。

然後我留言:「Paul 同MC仁(好似係)三月六日有蒲頭,Paul 話加煙稅=迫佢買私煙,MC仁問TVB幾時先收檔XD」

仲特登加個「XD」等我段野睇落無咁串咁。

之後佢地就再無出過聲lu。

對唔著呀,又唔小心收左佢地皮添。

無辦法,我最叻記埋呢D林林嬸嬸既野。

尤其是見到有人扭曲事實,顛倒是非,信口開河,加強呢個社會既橫蠻、不公義、不合理,我真係忍唔到。

Sorry 呀。

呢個故事教訓大家,對著自己唔認識既野,就出少句聲,講少D野,被人捉到錯就唔好啦,如果你話做人要勇於發言,都無問題,但講野之前諗清諗楚,做多D資料搜集,減低出錯既機會,此其一。其二就是自己唔肯定既野,就唔好講到好肯定咁,仲好串咁講出黎,就算真係唔好彩被人收皮,都無咁肉酸呀嘛。

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

7 Responses to

  1. WingkIau says:

    對著自己唔認識既野,就更加要出聲被人串又點xd連面子都放不下,小不忍又如何成就大謀?

  2. holys says:

    @WingkIau – 留一點餘地,謙虛一點,好全身而退。如果他說的是「香港藝人大都對政治漠不關心,肯挺身而出的屈指可數,就算是挺身而出的,也是口若懸河的多,實幹實事的少」,會不會好一點?表達到意思,贏左文筆贏左風度之餘,又唔使俾我連啃兩獲。你梗係漏睇左我寫「如果你話做人要勇於發言,都無問題」了。

  3. yty0120 says:

    「對唔著呀」<—btw,正字係咪「對唔住」?

  4. holys says:

    @yty0120 – 呢個我唔知呀。

  5. happypopo420 says:

    仲特登加個「XD」等我段野睇落無咁串咁。哈哈..我笑左勁耐!!!!

  6. WingkIau says:

    @holys – 啦~啦~啦~突然有點想學某人刪post(笑)

  7. holys says:

    @WingkIau – 咪咁小器啦。我寫幾百字,睇漏好小事。

Leave a comment